12.10.2018r. Punkt Dziennego Pobytu Środowiskowego

Piątek 12 października, powitał nas piękną jesienną aurą postanowiliśmy więc to wykorzystać i odwiedziliśmy Punkty Dziennego Pobytu Środowiskowego w Wodzisławiu Śląskim, Radlinie oraz Rydułtowach. Na miejscu dowiedzieliśmy się jak wyglądają zajęcia, jednak nasza wizyta miała jeszcze jeden cel, a mianowicie nagranie filmiku.

– pod redakcją Natalii Danielik

11.10.2018r. Plener artystyczny Pszczyna

Powiadają, że w każdym z nas kryje się artysta, więc postanowiliśmy sprawdzić czy te powiedzenie przekłada się na rzeczywistość 🙂 Dlatego 11 października uczestniczyliśmy w plenerze artystycznym który miał miejsce w pięknym otoczeniu, a mianowicie w pszczyńskim kompleksie parkowo-pałacowym. Motywem przewodnim był oczywiście okazały pałac, budowla ta zachwyca swoimi imponującymi rozmiarami jak i cudowną architekturą. Pałac ten znajduje się w olbrzymim parku, który mienił się jesiennymi barwami. Mieliśmy więc twardy orzech do zgryzienia… Jednak świetnie poradziliśmy sobie z tym zadaniem i wiernie odwzorowaliśmy pałac wraz z przylegającym ogrodem. Efekty naszej twórczości można podziwiać w holu WTZ.

– pod redakcją Natalii Danielik 🙂

10.10.2018r. spacer Balaton

Korzystając z pieknej pogody grupa uczestników wybrała się na spacer na wodzisławski Balaton 🙂

27.09.2018r. Wycieczka do Wrocławia

Morski świat od zawsze fascynował ludzi ponieważ zachwyca różnorodnością zwierząt które, w nim żyją. Każdy chciałby choć raz podpatrzeć ich w naturalnym środowisku więc wyposażeni w świetnie humory 27 września pojechaliśmy na wycieczkę do Afrykarium które, mieści się we Wrocławi. Tam zastaliśmy istne bogactwo flory i fauny. Począwszy od ryb aż do zwierząt lądowych zamieszkujących kontynent Afrykański. Dziękujemy dyrektorowi za niezwykle edukującą wycieczkę. 🙂

-pod redakcją Natalii Danielik 🙂

Wypożyczalnia łóżek dla chorych

Szanowni Państwo, przypominamy o możliwości wypożyczenia u nas łóżka rehabilitacyjnego. Szczegóły na plakacie. 🙂

Pszczyna – XVI Międzyośrodkowe Zawody Sportowe i wycieczka

Fotografia daje nam szansę byśmy mogli zatrzymać najpiękniejsze chwile naszego życia. Dlatego też 19 września część z nas wybrała się do Pszczyny by wziąć udział w dość nietypowej sesji fotograficznej jak również w XVI Międzyośrodkowych Zawodach Sportowych… Podczas wycieczki uczestnicy zwiedzili rynek jak również zamek, a także kibicowali naszej drużynie.

– pod redakcją Natalii Danielik 🙂

Dyskoteka w Połomi

Jesienna aura nas rozpieszcza więc postanowiliśmy to wykorzystać i pojechaliśmy 6 września do Połomi by wraz z naszymi przyjaciółmi spędzić miło czas, a ten płynął przy rytmach tanecznej muzyki oraz na udziale w zmaganiach sportowych. Dlatego też chyba nikogo nie zdziwi fakt że, tańczyliśmy do utraty tchu. Żeby uzupełnić stracone kalorie zjedliśmy pyszne grillowane kiełbaski . Później przyszła pora na odpoczynek na pachnącej trawie – było to wspaniałe zakończenie dnia.

Rekolekcje w Kokoszycach 18-21.06.2018

Każdy z Nas potrzebuje wyciszenia, bezpiecznego schronienia, gdzie możemy złapać chwilę oddechu… Dlatego też skorzystaliśmy z zaproszenia naszego dyrektora i wzięliśmy udział w tegorocznych rekolekcjach, które tradycyjnie już miały miejsce w domu rekolekcyjnym w Kokoszycach w dniach 18- 21 czerwca. Naszym duchowym przewodnikiem podczas tegorocznych rekolekcji był ks. Adam Skutela. To właśnie dzięki niemu poznaliśmy niezwykłą biografię króla Dawida, więc nic dziwnego, że ta charyzmatyczna postać towarzyszyła nam przez ten czas i stała się wzorem do naśladowania. Zainspirowani tą historią stworzyliśmy wizerunki naszych przyjaciół podczas pleneru artystycznego. Każdy z nas mógł także otrzymać sakrament chorych, aby nas umocnił w naszych życiowych trudnościach. Możemy z całą odpowiedzialnością stwierdzić że był to dobrze wykorzystany czas.
Natalia Danielik

Pielgrzymka do Piekar

W miniony piątek pielgrzymowaliśmy do Piekar Śląskich. Uczestniczyliśmy w Eucharystii na której serdecznie przywitał nas ks Tomasz Nowak. Po mszy zwiedziliśmy muzeum. Nie zabrakło też czasu na dobrą kawę i ciastko. 🙂 Ks Tomasz oprowadził nas po pięknych miejscach znajdujących się na terenie parafii. Po obiedzie wracaliśmy już do domu 🙂 Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w Pielgrzymce 🙂